1001

Da li neko od vas vjeruje u namjerne slucajnosti? Da li postoji sudbina i moze li se prepoznati u brojevima? Da li nevjerovatne slucajnosti i brojevi mogu biti kao znak koji predodredjuje odredjenu situaciju?
Ne vjerujem. Nikada nisam vjerovao i nimalo nisam sujevjeran. To su samo igre brojeva koje se moraju nekada poklopiti i nista ne znace. Tako sam mislio sve do danas. Danas sam otkrio neke stvari koje su se desile juce i prosto ne mogu da vjerujem da je sve to slucajno. Matematicka vjerovatnoca da se sve te stvari juce bas tako poklope je nemoguca i ravna nuli, ali ipak su se sve poklopile isto kao da su dugo i brizno planirane.
Meni je bitan broj 1001. U vezi tog broja dao sam obecanje koje namjeravam da izvrsim. Juce smo se sreli i nisam pojma imao da je juce bio upravo 1001. dan kako postoji ovaj blog Njoj posvecen.
Nakon dugo vremena prvi put smo skupa ugledali sumske jagode. Bilo je jos mnogo nevjerovatnih stvari koje su se desile ali o kojima ne bih da pisem ovom prilikom.
Juce je bio i prvi dan ljeta i najduzi dan. Previse slucajnosti u jednom danu.
Meni nikada nije bio hladniji pocetak ljeta.

Komentariši